T.C.
ÇANKIRI
ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
17 Mart 2021 Tarihinde Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğünde Yapılan Sürekli İşçi Kura Sonuçları
4857 sayılı İş Kanunu ve Kamu Kurum ve Kuruluşlarında İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik Hükümleri kapsamında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/D maddesi uyarınca istihdam edilmek üzere 17 Mart 2021 tarihinde Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünde yapılan sürekli işçi istihdamı ile ilgili olarak Noter kurası sonucunda asıl ve yedek olarak belirlenen adayların aşağıda belirtilen belgeleri, 18/03/2021-24/03/2021 tarihleri arasında şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Posta yolu ile belge teslimi kabul edilmeyecektir. Süresi içerisinde belge teslim etmeyenler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Evrak Teslim Yeri;
Çankırı Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Kalemine
Teslim Edilecek Belgeler;
1- 04/03/2021 tarihli Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün ilanında yer alan EK-2 Kimlik bilgileri, adli sicil durumu, sağlık durumu, askerlik durumu (erkek adaylar için) ve iletişim bilgilerini içeren beyan formu, (EK-2 beyan formunun 1 adet hazırlanması, daktilo veya bilgisayar ile doldurulması, bilgilerde kısaltma yapılmaması ve imzalanması gerekmektedir.)
2- Mezuniyeti gösterir öğrenim belgesinin onaylı sureti, (Öğrenim belgenin aslının fotokopisi ile birlikte ibraz edilmesi halinde sureti Başkanlığımızca onaylanacaktır. e-Devlet kapısı üzerinden alınan barkodlu belge ibraz edilebilir)
İlgililere ayrıca her hangi bir tebligat yapılmayacağı, ilan olunur. 18.03.2021
Adalet Komisyonu Başkanlığı
Abdulhalik Renda, D, Ankara Cd. No:67, 18200 Çankırı Merkez/Çankırı
03762132493
03762132435
cankiricbsadalet.gov.tr